Vsebine so vsekakor še vedno osnova vsake optimizacije spletnih strani. Primerna izbira in razporeditev ključnih besed v vsebini še vedno ima svoj pomen tudi za iskalne stroje. Po izkušnjah pa je za same pozicije še veliko bolj pomembna "offsite optimizacija" oz. gradnja povezav z drugih strani. Najtežje je do teh povezav priti na "organski" način, kar pomeni da jih dejansko postavijo uporabniki, ki so na naši strani naši vsebine, ki so jim dale dovolj dobre informacije, da so jih želeli deliti z drugimi. Pa smo spet nazaj pri vsebinah.
Čeprav mogoče v odstotkih spletne vsebine pomenijo manjši del optimizacije spletnih strani, so za proces pridobivanja povezav in s tem dobrih pozicij ključnega pomena. Pisec spletnih besedil mora dobro poznati ciljno skupino uporabnikov za katero piše, da lahko ustvari vsebine, ki mu dolgoročno prinesejo organske povezave z drugih strani.
Ni komentarjev:
Objavite komentar