Vsaka spletna stran ima v osnovi dve vrsti naslova:
- Prvi je naslov kot element optimizacije, ki se s tujko imenuje title. Ta se uporabi v glavi vsake strani in je v kodi viden kot: <title>Naslov strani</title>. Uporabnik ga lahko opazi v brskalnikovi zgornji vrstici, ko odpremo spletno stran in v prvi vrstici na iskalnikih, ko se stran pojavi med zadetki.
- Drugi je naslov v vsebini, torej nad tekstom same vsebine. O tem več drugič.
V tem prispevku bom pisal le o prvem naslovu, za katerega je pomembno sledeče:
- Naslov naj bo kratek, saj Google skrajša naslove v prikazu zadetkov. Najbolje je, da obsega nekje od 64 do 70 znakov vključno s presledki.
- Pomembno je, da vsebuje relevantne ključne besede, na katere ciljate z vsebino vaše strani. Torej izberite pazljivo vaše ključne besede za izbrano stran in jih vključite v naslov.
- Postavite na začetek naslova najpomembnejšo ključno besedo.
- Naslov naj kar najbolje opiše vsebino izbrane strani. Na ta način boste znižali t.i. bounce rate oz. odstotek uporabnikov, ki stran takoj zapusti in izboljšali odstotek uporabnikov, ki bo kliknil ravno na vašo stran med zadetki na iskalniku.
- Napišite unikatne naslove za prav vsako stran, da se izognete težava s podvojenimi naslovi, ki jih iskalniki ne marajo.
- Izogibajte se vrivanju ključnih besed v naslov, ki vam sicer lahko prinese kratkoročno boljše pozicije za več fraz in na ta način več obiska. Težava pa je, da se vam vse to maščuje pri odstotku uporabnikov, ki takoj zapustijo vašo stran, ker ne najdejo informacij, ki so jih glede na naslov pričakovali. Ne delajte optimizacije samo za iskalne stroje, temveč predvsem za uporabnike, kar pomeni, da imejte vedno v mislih tudi uporabniško izkušnjo in na ta način boste storili največ za vašo stran. Dolgoročno bodo iskalniki vse bolj prilagojeni temu, da podajo uporabnikom kar najboljše rezultate.
Ni komentarjev:
Objavite komentar