Ena najpogostejših napak pri pisanju "optimiziranih" spletnih vsebin je vrivanje večjega števila ciljanih ključnih besed ali angleško "keyword stuffing". Na ta način naj bi vsebina postala bolj pomembna v očeh iskalnih strojev za ključno besedo, ki jo vrivamo.
Na splošno je ta miselnost povsem napačna. Vse več virov in raziskav nakazuje, da ima taka tehnika le malo vpliva na pozicijo na iskalnikih. Algoritmi iskalnih strojev se proti tej tehniki danes z lahkoto borijo. Eden glavnih strokovnjakov pri Googlu Matt Cutts na svojem blogu na primeru prikaže tehniko vrivanja ključnih besed v stran in jo odsvetuje. Danes je najpomembnejša uporabniška izkušnja. Kot cilj si moramo zastaviti vsebino, ki bo najboljša iz uporabniškega vidika in bo hkrati vsebovala besede na katere ciljamo. Na ta način bomo dolgoročno uspešni pri optimizaciji spletne strani.
Ni komentarjev:
Objavite komentar