nedelja, 26. september 2010

Naslov spletne vsebine je ključnega pomena

Zakaj? Naslov spletne vsebine ali objave na blogu je prvo in najverjetneje edino, kar prepriča uporabnika, ki le brska, da dejansko postane obiskovalec in bralec vaše vsebine. Naslov lahko naredil mnogo več kot le pritegne pozornost. Sporočilna vrednost naslova mora biti dovolj dobra, da uporabnika pritegne k branju ostale vsebine.

Če na naslov gledamo izključno iz vidika optimizacije spletnih strani, potem je ta element eden pomembnejših pri pisanju in mora obvezno vsebovati vašo glavno ciljano ključno besedo. Na ta način najenostavneje povemo iskalnikom, da je vsebina dejansko povezana s ključno besedo na katero ciljamo.

Vsakemu piscu besedil in strokovnjaku na področju optimizacije se izplača najprej dobro premisliti kako oblikovati naslov novega besedila. Iz naslova se lahko nadaljuje zgodba oz. rdeča nit vsebine, ki uporabnika pripelje do končnega cilja same vsebine - ali je to neka akcija na strani (izpolnjen kontaktni obrazec, naročilo ali celo nakup izdelka) ali pa le nov komentar, razmišljanje ali mnenje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar